★ Ingyenes kiszállítás 23.000 ft- felett ★
 

Visszaküldési lehetőség

ÁRU VISSZAKÜLDÉSE

 

Ha a vásárolt cikk nem felel meg Önnek, visszaküldheti és mi visszatérítjük a pénzét. A visszaküldés határidejét a törvény az áru vevő általi kézhezvételétől számított 14 napos időtartamra határozza meg. Ez azt jelenti, hogy az átvételtől számított 14 napon belül az árut vissza kell juttatni hozzánk. Ha az áru azonnal visszaküldésre kerül, megsürgeti a pénzvisszaküldést.

 

Mit tegyek visszaküldéskor:

Visszaküldés esetén az áruk nem mutathatják kopás vagy hordás jeleit, azt eredeti csomagolásban, a gyártó összes címkéjével ellátva kell visszaküldeni.

 

  1. Töltse ki a megrendelésben található igénylési formanyomtatványt, vagy töltse le innen, töltse ki és csomagolja hozzá a visszaküldendő csomaghoz.
  2. Csatolja az adódokumentum (számla) egy példányát.

Küldje el a csomagot ajánlott levélben a következő címre:


FROGMAN s.r.o.

ID: 17858, 

DEILY

Környei út 44

 

2800 Tatabánya

 

 

Az árut a kézhezvételtől számított legkésőbb 60 napon belül szükséges visszaküldeni.

 

A csomagot NE utánvétes fizetéssel küldje! Ellenkező esetben a csomagot NEM vesszük át.

Az áru szállítását az ügyféltől mindig az ügyfél állja.
Töltse le a rendelés visszaküldési űrlapját.


REKLAMÁCIÓ

 

Szeretné reklamálni a terméket?

 

A jótállási időt a törvény 24 hónappal határozza meg, termékeinknél az adódokumentum (számla) egyaránt garanciakártyaként is szolgál. A reklamáció nem vonatkozik a nem megfelelő használatból, a normál kopásból vagy a nem megfelelő módon okozott hibákra. Az ügyfél köteles azonnal a hiba észrevételét követően benyújtani panaszát, kitölteni a reklamációs űrlapot s elküldeni azt a részünkre. A reklamációt az áruk gyártója vagy képviselője által adott utasításoknak megfelelően vizsgáljuk meg. A panaszok kezelésének maximális idejét a törvény határozza meg 30 napra, de mindent megpróbálunk felgyorsítani a vevők maximális elégedettsége érdekében.

 

Hogyan járjunk el a reklamáció során:

 

  1. Töltse ki a megrendelésben található reklamációs űrlapot, vagy töltse le itt, és helyezze bele a termékekkel együtt a visszaküldendő csomagba.
  2. Csatolja az adódokumentum (számla) másolatát.
  3. Küldje el a csomagot ajánlott levélben a következő címre:

 

FROGMAN s.r.o.

ID: 17858, 

DEILY

Környei út 44

 

2800 Tatabánya

 

A csomagot NE utánvétes fizetéssel küldje! Ellenkező esetben a csomagot NEM vesszük át.

 

Az áru szállítását az ügyféltől mindig az ügyfél állja. Ha a reklamációt elfogadjuk, azaz az sikeres, a postaköltséget átvállaljuk.


Töltse le a rendelés visszaküldési űrlapját.